.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بخش خصوصي و تعاوني مشكل اشتغال را حل كنند

استاندار مازندران گفت: بخش خصوصي و تعاوني بايد مشكل اشتغال كشور را حل كنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، سيد‌محمد كريمي در نخستين جلسه ستاد جذب سرمايه‌گذاري در استان با اشاره اينكه دستگاه‌هاي اجرايي مازندران پاسخ استعلام‌هاي سرمايه گذاران را بايد يك ماهه دهند، تصريح كرد: بر اجرايي شدن سياست‌هاي اصل 44 قانون اساسي در استان تاكيد كرد.
وي خاطر‌نشان كرد: سرمايه‌گذاران فراواني مشتاق سرمايه‌گذاري در استان هستند كه نيازمند پول و تسهيلات از دولت نيستند.
استاندار مازندران با اشاره به اينكه عصبانيت مديريت ارشد استان به منظور اجراي طرح‌هاي توسعه‌اي براي ارتقاي ميزان اشتغال در استان است، تصريح كرد: سرمايه‌گذار نبايد براي دريافت استعلام از دستگاهي نظير محيط زيست حدود 40 روز معطل شود.
كريمي با بيان اينكه سرمايه‌گذار براي سرمايه‌گذاري در استان نيازمند امنيت و رفاه است، يادآور شد: زمينه امنيت، رفاه و حمايت سرمايه‌گذار داخلي و خارجي در استان فراهم است.
وي با اعلام اين مهم كه محيط زيست بايد در پاسخ استعلام‌ها و ارائه مجوزها به سرمايه‌گذار تخفيفاتي قائل شود، در عين حال خواستار شناسايي زون‌هاي سرمايه‌گذاري در پارامترهاي گردشگري، صنعت، كشاورزي و بازرگاني در استان شد.
استاندار مازندران با بيان اينكه ستاد تشويق سرمايه‌گذاري در مازندران به منظور حمايت از سرمايه‌گذار تشكيل شده است، افزود: هر نوع گره كور و بروكراسي اداري احتمالي سرمايه‌گذار در اين ستاد رفع مي‌شود.
كريمي با اشاره به اينكه دبيرخانه پاسخگويي، جلب و جذب سرمايه‌گذار در مازندران در اقتصاد و دارايي استان تشكيل شده است، اظهار داشت: دستگاه‌هاي اجرايي كه مانع سرمايه‌گذاري در استان شوند با آنان برخورد مي‌شود.
استاندار مازندران با بيان اينكه بايد راهكارهاي جلب و جذب سرمايه‌گذار در توسعه استان تعريف شود، خواستار ايجاد بانك اطلاعات فرصت‌هاي سرمايه گذاري در استان از سوي دبيرخانه ستاد سرمايه گذاري استان شد.
كريمي با اشاره به توسعه ورود سرمايه‌گذار خارجي در استان اظهار داشت: محيط زيست در ارائه مجوز به سرمايه‌گذاران كلان استان ملاحظات زيست محيطي را تسهيل كند.
وي توسعه همه جانبه در مازندران را منوط به همكاري همه دستگاه‌هاي اجرايي مازندران دانست و گفت: محيط زيست بايد پاسخ استعلام سرمايه‌گذار هزار ميليارد توماني احداث هتل در مازندران را اعلام كند.
رئيس سازمان جهاد كشاورزي مازندران نيز در سخناني با اشاره به اينكه يكي از معضلات اساسي موجود در استان تغيير كاربري‌هاي بي‌مورد در اراضي كشاورزي است، اظهار داشت:‌ موانع سرمايه‌گذاري در مازندران هنوز تعريف نشده است.
عنايت‌الله تورنگ با بيان اينكه‌ سرمايه‌گذاراني در استان با دريافت زمين و تسهيلات هيچ اقدامي توسعه‌اي در زمينه اشتغال و درآمد‌زايي در استان صورت ندادند، خواستار احصاي سرمايه‌گذاران موفق براي سرمايه‌گذاري در استان از طريق ستاد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.194 seconds.